Weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy jobb felhasználói élményt nyújthassunk és a böngészés is biztonságos legyen.

Szállítás, fizetés

Hogyan fizethetem ki a rendelésemet? 

A vásárlás összegének kiegyenlítése utánvéttel és banki előre utalással lehetséges.  

1. Utánvétes fizetés esetén a csomag díját (termékek ára, szállítási díj) átvételkor fizeti készpénzben vagy bankkártyával a futárnak.

2. Banki előre utalás esetén a fizetendő összeget előre át kell utalni a K&H Banknál vezetett számlaszámunkra. 

Megjegyzésbe a számla sorszámát, nevet valamint rendelésszámot kérjük feltüntetni!!!

3. Online bankkártyás fizetés választása esetén oldalunk átvezeti a K&H felületére,  A K&H a legmodernebb biztonsági beállításokkal dolgozik, a kapcsolat felállítását pedig a BigFish Payment Gateway rendszere biztosítja.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

0-30 000Ft-ig Minden Termék - Express One Házhozszállítás - 1270Ft

0-30 000Ft-ig Minden Termék Express One Csomagpont - 900Ft

0-30 000Ft-ig Minden termék MPL Posta Házhozszállítás -1990Ft (CSAK ELŐRE UTALÁS FIZETÉSI MÓD VÁLASZHTHATÓ)

0-30 000Ft-ig Minden Termék MPL Csomagpont ,MPL Automata, MPL Postán maradó szállítás - 990Ft  (CSAK ELŐRE UTALÁS FIZETÉSI MÓD VÁLASZHTHATÓ)

30.000 Ft felett INGYENES a házhoz szállítás!

A számlát és a kitöltött garancialevelet (elektromos kisgépek esetén) a csomaghoz mellékeljük. Csomag érkezése előtt a futár minden esetben SMS-ben is értesít a kiszállítás napjáról!

Mikor kapom meg a csomagomat?

Amennyiben utánvétes fizetési módot választott, raktárkészlet függvényében 3-5 munkanapon belül kézhez kaphatja a rendelt terméket. Ha banki előre fizetést választott, az összeg bankszámlára megérkezését követően 2-3 munkanapon belül kézbesítjük a csomagját.

Amennyiben sürgős a termék megérkezése kérem vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.

Mikor érkezik a futár?

A futár a csomagok kézbesítését munkanapokon 8-17 óra között végzi .
A kézbesítés reggelén SMS üzenetben kap információt a futár várható érkezéséről. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetőség) munkahelyi címet megadni.
A futár kétszeri kézbesítést kísérel meg.
Az Express One (korábban Trans-o-flex) futárszolgálat központi telefonszáma: 06-1-8777400

Termékeink általában saját raktárunkban elérhetőek, ezért a rendelése feldolgozása 24 órán belül megtörténik. Amennyiben valamely termékünk mégis váratlanul kifogyott, abban az esetben azonnal értesítjük.