Weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy jobb felhasználói élményt nyújthassunk és a böngészés is biztonságos legyen.

Garancia

Az elektromos kisgépeink Makita és Hitachi (Hikoki) vásárlása esetén az alap garancia 1 év, amely a gyártó honlapján történő regisztrálással további 2 éve meghosszabbítható. Felhívjuk figyelmét, hogy az Extra Garancia kizárólag a Magyarországon vásárolt gépekre érvényes! Kérjük, mielőtt interneten gépet rendel bármely cégtől, győződjön meg arról, hogy a géphez magyarországi garanciajegyet adnak és azt Magyarországon hozták forgalomba. A látszólag magyar oldalakat néhány esetben Romániából, Szlovákiából üzemeltetik, az Extra Garancia szolgáltatást külföldről való vásárlás esetén nem tudják igénybe venni, az adott ország feltételei lesznek érvényesek.

Köszönjük megértését!


Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez tehát a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat! Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készüléke a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák vagy tudjuk újra cserélni ha a szakszerviz úgy dönt!

A vonatkozó jogszabályok értelmében minden általunk forgalmazott új termékre (elektromos kisgép) minimum 12 hónap jótállás kötelező. Az ennél hosszabb jótállási időt az érintett termékeknél külön jelöljük! A jótállási idő kezdete a számla és a jótállási jegy dátuma

  
Jótállási igény az alább felsorolt iratok együttes bemutatásával érvényesíthető:

-    A termék teljes gyári csomagolása minden gyári kiegészítővel
-    A  nyugta vagy számla egy példánya
-    A cégünk által kiállított jótállási jegy
-    A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARANCIAJEGY
Ezek részleges vagy teljes hiánya esetén nem tudjuk a jótállási igényt elfogadni!

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett. A garanciális javítások, átvizsgálások átfutási ideje jellemzően 1-2 hét, de a szervizek fenntartják a jogot arra, hogy ez az időtartam indokolt esetben hosszabb is lehet.

A fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a termékek 72 órán belül észlelt meghibásodása esetén a meghibásodott termék cseréjére kötelezett a gyártó.

A 72 órás csere csak azokra a termékekre vonatkozik, amelyek meghibásodása rendeltetésszerű használat során történt. A nem rendeltetésszerű használatból fakadó meghibásodások (pl. leesés következtében összetört, beázott, ráléptek, stb.) cseréjének elkerülése miatt a gyártók, forgalmazók csak a hivatalos szerviz szakvélemény alapján vállalják a 72 órás cserét. Ennek megfelelően a további teendők a termék 72 órán belüli meghibásodása esetén:
Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám a termékhez mellékelt garancia levélben van). Ha a szerviz kivizsgálása alapján a bejelentés jogos, a gyártó vállalja a termék azonnali cseréjét. Amennyiben egyértelmű, hogy rendeltetésszerű használat következtében történt a 72 órán belüli meghibásodás akkor természetesen azonnali cserét biztosítunk. Amennyiben nem egyértelmű a rendeltetésszerű használat, akkor Webáruházunk is csak a hivatalos szakszerviz szakvéleményének ismeretében vállalja a meghibásodott termék 72 órán belüli meghibásodás cseréjét. A termék meghibásodása esetén a csomagolásban lévő, vagy a számlával együtt Önnek átadott garanciajegy tájékoztatásának megfelelően kell eljárni. Portósan küldött csomagokat nem vesz át Webáruházunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A garanciális visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja. Természetesen, ha a visszajuttatást követően kiderül, hogy anyaghibáról, vagy a garanciális feltételek alá eső problémáról van szó, akkor a webáruház utólag megtéríti a szállítás költségét.  
Harmadik fél által javított, vagy szakszerűtlen kezelésből, beállításból és a garanciális feltételek alá nem eső problémák esetén a szállítás költségét nincs módunkban megtéríteni!

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálatunkon.

 

Makita

Minden Makita, Maktec és Dolmar gépre 3 év garancia jár internetes regisztráció esetén! A kötelező 1 év meghosszabbítható 3 éves garanciára! A 3 év EXTRA Garancia feltétele, hogy a vásárlást követően 28 napon belül a termék regisztrálásra kerül a Makita oldalán.

Elektromos gépek: Amennyiben a termék javítása nem megoldható garanciálisan, akkor a 3 év EXTRA Garancia szolgáltatás keretein belül a Makita ingyenesen vagy rendkívül kedvező áron vállalja el az elektromos gépek javítását.

Kerti gépek: A Makita és a Dolmar kerti gépekre a Makita Kft. 3 év garanciát vállal.

Bővebb információt a Makita regisztrációhoz szükséges oldalán találhatsz, emellett a regisztrációs segédletük is hasznos lehet számodra!

 

HiKoki

A HiKoki 1+2 éves garanciája érvényesíthető a készülék anyag vagy gyártási hibáiból eredő hibás alkatrészeinek cseréjével történő javítására.

Feltételek: a vásárlást követő első 4 héten belül kell regisztrálni minden egyes gépet külön!
A regisztráció során adatokat kell megadni, amelyeknek egyezniük kell a váráslás során megadott adatokkal. A meghosszabbított garancia az eredeti számla, a jótállási jegy és a regisztráció során kapott tanúsítvány együttes megléte esetén vehető igénybe. A hálózati szénkefementes termékekre további 2 év garanciát vállalnak, ami együttesen már 5 év garancia.

Bővebb információk, mint például az adatvédelmi nyilatkozat, és a garancia részletes leírása a Hikoki oldalán érhető el.